مجموعه ی ثانی 162

در زندگی ماشینی امروز، که سرعت در همه ی کارها حرف اول را می زند، بسیاری از خانم های شاغل و حتی خانه دار، فرصت پخت غذا را ندارند. از طرفی نه خانه ها دیگر مطبخ بزرگ دارند و نه کدبانوی خانه وقت و حوصله آشپزی های چندساعته دارد.
یکی از دلهره های و نگرانی های زنان شاغل خانه دار، مسئله ی تغذیه ی افراد خانواده است. چرا که مهر مادری این مسئولیت را برای آن ها ایجاد کرده که بهترین غذاها را در اختیار اعضای خانواده ی خود قرار دهند. مجموعه بزرگ ثانی 162 در محدوده ی غرب تهران (محله توحید، شادمان، خیابان بهبودی) این نگرانی و دغدغه ی شما را مدنظر قرار داده و راهکاری مطمئن برای حل مشکل کمبود وقت شما برای تهیه ی غذای سالم و باکیفیت است.

 

خانم های خانه دار

اگر شما یک خانم خانه دار هم باشید و مدتی را به کار در منزل گذرانده باشید، می‌دانید که کار در منزل از هر شغل تمام وقت دیگری بیشتر زمان و انرژی می گیرد و در بعضی روزها می تواند خستگی زیادی را هم به همراه داشته باشد. حتما حداقل یک بار به ذهن یک خانم خانه دار خطور کرده است که ای کاش می‌توانست از زمانی که دارد بهتر استفاده کند و بخشی از این زمان را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهد.

اگر از آن دسته خانم های پرمشغله هستید که نگران تهیه ی به موقع غذا هستید، از طرفی هم سلامت عزیزانتان برای شما مهم است، به راحتی و بدون دغدغه می توانید از خدمات مجموعه ی بزرگ ثانی استفاده کنید و سلامت و تندرسی را به همسر و فرزندان دلبندتان هدیه دهید.
مهمان‌نوازی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های ایرانیان است و باعث افتخار ماست که از سال 92 خدمتگزار شما مهربانان و همشهریان عزیز تهرانی هستیم.

 

معرفی مجموعه ثانی 162

مجموعه ی بزرگ ثانی متشکل از سه بخش دهکده ی سبز، فروشگاه و رستوران بزرگ ثانی است. اعتماد و همراهی شما عزیزان، بزرگ ترین سرمایه ی ما در این مجموعه است. اعتماد شما، مسئولیت ما را سنگین تر کرده و همواره خود را ملزم می دانیم تا بهترین ها را به شما همراهان عزیز ارائه دهیم.
مجموعه ثانی با سابقه ای درخشان در ارائه خدمات و محصولات باکیفیت، در محدوده ی غرب تهران (محله توحید، شاذمان، خیابان بهبودی)، همواره همراه شما عزیزان بوده است.

این مجموعه در سه بخش خانه غذا 110، سوپرمارکت 92 و دهکده سبز 135 در حال فعالیت است

ما در کترینگ 110 غذاهای سنتی و ایرانی را تهیه و پخش میکنیم. از جمله قرمه سبزی، زرشک پلو، قیمه، جوجه کباب، کوبیده، دلمه، کوفته تبریزی و …

سوپرمارکت 92 اقلام مصرفی روزانه را به صورت عمده و یا تک فروشی خدمت شما عزیزان عرضه می‌کند. مواردی همچون لبنیات، حبوبات، ماکارانی، تنقلات، لوازم بهداشتی، انواع سس، ادویه و … .

دهکده سبز 135 با‌ تولید محصولات سنتی و طبیعی، آماده و نیمه آماده در خدمت شما عزیزان است. این بدین معنی است که شما می‌توانید رب گوجه فرنگی، آبلیمو طبیعی، پیاز سرخ شده، سیر سرخ شده، سبزی سرخ شده و خرد شده، لوبیاسبز سرخ شده، بادمجان کبابی، بادمجان سرخ شده، کدو سرخ شده، باقالی پاک شده و … را به صورت آماده درب محل از ما دریافت نمایید.

برای همراهانی که در محدوده ی خیابان آزادی تا ستارخان و نواب تا یادگار هم هستند، ارسال خدمات به صورت رایگان خواهد بود.

 

فروشگاه بزرگ ثانی

 

فروشگاه بزرگ ثانی

 

سوپر مارکت بزرگ ثانی، عرضه کننده انواع مواد لبنی، غذایی و بهداشتی است. این مجموعه، تجربه خرید آنلاین به ‌یادماندنی برای شما است. شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای روزانه خود را از انواع خواروبار تا همه نوع محصولات سوپرمارکتی، ازجمله انواع مواد غذایی، نوشیدنی و دم‌نوش‌ها، محصولات بهداشتی زیبایی، انواع ابزار و ملزومات را با تخفیف مناسب تهیه کنید.

با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید با قیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز به وجود آورده است.
در این فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می‌توانید انواع مارک‌های چای، بستنی، قند و شکر، محصولات لبنیاتی، انواع حبوبات و ادویه‌جات را به همراه صدها محصول دیگر را در کیفیت و با خدمات عالی به‌ صورت اینترنتی و با پرداخت آنلاین یا حضوری، در کمترین بازه زمانی ممکن دریافت کنید. تمام محصولات ارائه‌شده در این سوپرمارکت آنلاین دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای ارسالی به‌ صورت مجزا کنترل می‌شود.

شما می توانید به سادگی با مشخص کردن موقعیت آدرس خود، اجناس سوپرمارکت نزدیک خودتان را مشاهده کنید و به سادگی خرید خود را انجام دهید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت رایگان (در محدوده‌ی آزادی تا تا ستارخان و نواب تا یادگار)، توسط پیک فروشگاه، برایتان ارسال خواهد شد.
شماره تماس فروشگاه بزرگ ثانی: فروشگاه : 66032029

 

دهکده ی سبز 135

 

دهکده ی سبز135

 

در بخش دهکده ی سبز135 مجموعه ی ثانی، انواع محصولات خورد و سرخ شده را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. انواع سبزی ها (پلویی، آش، قورمه سبزی، کوکو و…)، پیاز، سیر، لوبیا سبز، بادمجان، کدو، هویج، سیب زمینی، انواع روغن های گیاهی (کنجد، زیتون، ارده و…)، انواع ادویه (فلفل، زردچوبه، دارچین و…)، انواع شیره و ارده ی تهیه شده از مواد اولیه ی سالم، تازه و با کیفیت، در بخش دهکده، در محدوده ی غرب تهران، خیابان بهبودی، تولید و به فروش می رسد.

کیفیت ستودنی

ما در هنگام سرخ کردن مواد غذایی از روغن‌های مخصوص سرخ‌کردن که قابلیت تحمل حرارت‌های بالا را دارند و در مقابل حرارت تغییر رنگ نمی‌دهند و نمی‌سوزند، استفاده می کنیم. این اطمینان خاطر را هم به همه ی همراهان می دهیم که فقط یکبار از روغن برای سرخ کردن استفاده می شود.

 

کترینگ و خانه ی غذا

 

کترینگ و خانه ی غذا

 

گوشه گوشه‌ی ذهن ما پُر از خاطرات تلخ و شیرینی است که در رستوران‌های مختلف سپری کردیم. قرار ملاقات‌های اول، دیدارهای خانوادگی، گپ زدن با دوستان قدیمی، شام مراسم‌های عزاداری، دوستی که آخرین بار فلان رستوران دیدیم و دیگر ندیدیمش و کلی خاطرات دیگر … .
از طرفی لذت صرف غذای سالم و اصیل ایرانی در محیطی درخورشان، یکی از حس‌هایی است که می‌تواند خستگی یک هفته سخت و پر دغدغه را رفع کند و انرژی مورد نیاز برای روزهای پیشرو رو برای ما فراهم سازد. ما در تهیه غذای ثانی، در محدوده ی غرب تهران، بهترین و خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایرانی را به شما ارائه خواهیم داد تا اوقاتی خوش را در کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

کیفیت بی نظیر

ما در هنگام سرخ کردن مواد غذایی از روغن‌های مخصوص سرخ‌کردن که قابلیت تحمل حرارت‌های بالا را دارند و در مقابل حرارت تغییر رنگ نمی‌دهند و نمی‌سوزند، استفاده می کنیم. این اطمینان خاطر را هم به همه ی همراهان می دهیم که فقط یکبار از روغن برای سرخ کردن استفاده می شود.

 

منوی صدها رستوران، در دستان شما

 

منوی صدها رستوران، در دستان شما

 

از بارزترین ویژگی های کترینگ ثانی، منوی آن است که در از تنوع بالایی برخورد است. در منوی رستوران بزرگ ثانی می توانید انواع غذاهای خوشمزه ی ایرانی را مشاهده و تجربه کنید؛ از انواع کباب ها گرفته تا چلو خورش و دلمه و آش و کوکو.
مجموعه ثانی در غرب تهران، خیابان شادمان، خیابان بهبودی، تنوعی بی نظیر از غذاهای دلخواه شما را با کیفتی بالا برایتان فرهم خواهد کرد.

یک کباب کوبیده زعفرانی یا جوجه ویژه می‌تواند خستگی یک روز پردغدغه را رفع کرده و انرژی لازم برای ادامه یک روز خوب را به شما بدهد. ثانی در محدوده ی خیابان آزادی و خیابان بهبودی، با راه های ارتباطی مختلف خواسته شما را کاملا برآورده می‌سازد.

 

رستوران در شادمان

محله آزادی تهران یکی از محله ای معروف و نام آشنای تهران است. این محله به عنوان مرکز شهر محسوب می شود و با دسترسی های عالی رفت و آمد را برای شهروندان مهیا کرده است و به عنوان یکی از پرطرفدارترین ترین سکونت گاه های مرکز تهران از نظر دسترسی به شمار می رود. قرارگیری رستوران ثانی در شادمان، کار را برای دسترسی شما به این مجموعه بسیار آسان کرده است.

مهمترین دسترسی این محله ایستگاه مترو شادمان است و اصلی ترین خیابان های این محله شامل خیابان بهبودی، خیابان شادمان، خیابان کارون، خیابان جیحون، خیابان آذربایجان و خیابان انقلاب و خیابان استاد معین است. وجود ایستگاه های BRT و ایستگاه مترو در این محل سبب رفت و آمد راحت و دسترسی عالی به سایر نقاط تهران شده است و همین امر باعث شده است که بر طرفداران این منطقه برای سکونت روز به روز بیشتر افزوده شود.

شما می توانید تمامی غذاهای متنوع و لذیذ ثانی را سفارش دهید یا با با مراجعه حضوری غذای خود را به صورت بیرون بر دریافت نمایید. این مژده را هم به همه ی شما عزیزان می دهیم که اگر در محدوده ی آزادی تا ستارخان و نواب تا یادگار هستید، می توانید انواع غذا را با پیک رایگان دریافت نمایید.

 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و سالم محلی برای تهیه و طبخ تمامی غذاها

افتخار ما این است که در طبخ غذاهای مجموعه ی ما، ذائقه ی ایرانی مدنظر قرار داده شده است. غذاها با مواد اولیه‌ی مرغوب و با کیفیت طبخ و در اختیار شما قرار داده می شود.
تمام چلوها با برنج ایرانی پخته می شود. مواد پروتئینی هم به صورت گرم و در تاریخ روز تهیه می شود.

حفظ سلامتی شما عزیزان، اولویت اول ما در تهیه ی همه ی غذاهای مجموعه ی بزرگ ثانی است. بنابراین در تهیه مواد اولیه و طبخ و تولید همه ی غذاهای آماده و نیمه آماده، موارد و نکات بهداشتی مدنظر قرار داده است.

 

تحویل غذای گرم درب منزل

نگران تحویل غذا هم نباشید. همه ی غذاها درب منزل شما تحویل داده خواهد شد. کترینگ مجموعه ی بزرگ ثانی در خیابان بهبودی قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن، غذای دلخواه شما به دستتان خواهد رسید.

 

قابلیت سفارش آنلاین و تلفنی

زندگی ما به یمن وجود موبایل‌های هوشمند و اینترنت از همیشه آسان‌تر شده است. این مسئله برای سفارش غذا هم صدق می‌کند. کافی است موبایل‌تان را بردارید. به سایت ما به آدرس sani162.com سر بزنید و با خیال راحت، غذای دلخواهتان را سفارش دهید. دیگر مهم نیست در تاکسی یا اتوبوس در ترافیک گرفتار شده باشید یا جای دیگر؛ در هر زمان و مکانی قادر به انجام دادن این کار خواهید بود. لازم نیست صبر کنید تا به خانه برسید و تلفنی سفارش غذایتان را انجام بدهید.

تمامی اطلاعات مرتبط با سفارش‌تان را درسایت وارد می‌کنید که هوشمند است و امکان اشتباه در آن وجود ندارد. حال آنکه اگر بخواهید تلفنی این کار را انجام بدهید، اپراتوری که وظیفه دریافت سفارش‌ها را دارد ممکن است به اشتباه بیفتد؛ به هر عنوان روزانه شاید صد سفارش مختلف بگیرد و امکان اشتباه کردن او در انتقال سفارش‌ها به آشپزخانه یا رستوران چندان دور از ذهن نیست.

این مزیت دیگری است که سفارش آنلاین غذا برای‌تان به‌دنبال دارد. وقتی در رستوران می‌نشینید یا قصد سفارش تلفنی غذا را دارید، کمی از حیث زمانی که می‌توانید برای انتخاب غذا بگذارید محدود خواهید شد. این در حالی است که با استفاده از سایت، تنها خودتان هستید و هر چقدر بخواهید می‌توانید برای نهایی کردن انتخاب وقت بگذارید. حتی ممکن است در میانه ی راه از انتخاب غذایی بخصوص پشیمان شوید و بخواهید چیز دیگری سفارش بدهید. امکان لغو کردن سفارش تا زمانی که پرداخت نهایی نشده باشد وجود دارد.

برای سفارش تلفنی هم می توانید با شماره ی خانه غذایکصدوده 66159879 تماس بگیرید.

آدرس مجموعه ی بزرگ ثانی را به خاطر بسپارید: تهران- خیابان آزادی- خیابان بهبودی- رو به روی نیایش- فروشگاه 92.

 

رستوران در ستارخان

ستارخان یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمال غرب تهران است. نام قدیمی ستارخان، تاج بوده است و امروزه جزو مناطق ۲ تهران محسوب می‌شود. محله ستارخان راه‌های ارتباطی زیادی به مرکز و غرب تهران دارد و به‌دلیل خوراکی‌فروشی‌های بسیارش معروف است. محله ستارخان از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی جایگاه خوبی دارد. هم‌چنین، محدودیت ترافیکی نداشته و ایستگاه مترو و ایستگاه BRT دارد. قرار گیری رستوران ثانی در ستارخان و ارسال رایگان برای ساکنان این منطقه، کار را برای شما همشهریان عزیز بسیار راحت کرده تا بدون دغدغه به مجموعه ی بزرگ ثانی دسترسی داشته باشید.

محله ستارخان اما شامل همه خیابان های منتهی به ستارخان هم می شود. از اول صادقیه تا ابتدای توحید ده‌ها پاساژ برای خرید لباس و لوازم خانگی وجود دارد. بخشی دیگر از ستارخان هم بورس اسپورت کردن خودرو است.
محله نواب هم در سمت جنوب غربی تهران واقع شده و یکی از محله‌های شلوغ و پرتردد این شهر است. نام این محله از بزرگراه شهید نواب که از این محله می‌گذرد، آمده است. بزرگراه نواب صفوی از انتهای خیابان توحید شروع شده و تا بزرگراه تندگویان ادامه پیدا می‌کند. امکانات محله نواب و دسترسی نواب وضعیت خوبی دارد.

 

ارسال رایگان

این محله از محله‌های پرطرفدار خرید و فروش مسکن بوده و محله‌ای نسبتا پرجمعیت و شلوغ و زنده است.
این محله از طرف شمال با خیابان آزادی، از شرق با اطراف بزرگراه نواب صفوی، از جنوب با خیابان کمیل و از سمت غرب با یادگار امام همسایگی دارد.
دسترسی اصلی این محله، بزرگراه شهیدنواب است که دسترسی نواب به سایر بزرگراه‌ها و مناطق شهر را امکان‌پذیر می‌کند. محدودیت ترافیکی برای این محله وجود ندارد و بیشتر خیابان‌های محله به جز خیابان اسکندری خارج از محدوده طرح ترافیک یا زوج و فرد هستند.

پس از تحویل سفارش درب منزل، از دو طریق پول نقد و یا کارتخوان میتوانید هزینه آن را پرداخت نمایید.
لازم به ذکر است هزینه ارسال برای کسانی که در محدوده آزادی تا ستارخان و نواب تا یادگار هستند، رایگان است. در باقی مناطق نیز هزینه ارسال در حد معقول می‌باشد تا همگان بتوانند غذایی باکیفیت با هزینه ارسال مناسب تهیه نمایند.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن